877 tys. (wzrost o 2,48 proc.) wyniosła łączna liczba klientów usługi telewizyjnej operatora, z czego 700 tys. abonentów korzystało z telewizji cyfrowej (wzrost o 7,93 proc.). Z kolei liczba użytkowników wyłącznie telewizji analogowej w ciągu roku spadła o 14,58 proc. do poziomu 177 tys. abonentów. Drugą najpopularniejszą po telewizji usługą Vectry pozostaje internet. Z jego wersji stacjonarnej na koniec zeszłego roku korzystało 576 tys. abonentów, czyli o 4,83 proc. więcej niż na koniec grudnia 2015 roku. Spadek o 29,92 proc. sieć zanotowała jednak w segmencie internetu mobilnego - liczba jego klientów wyniosła 13 tys. Wzrosła też liczba abonentów telefonii oferowanej operatora. Na koniec grudnia ub.r. ta usługa miała 203 tys. klientów, co stanowi wzrost o 3,45 proc. w stosunku do końca 2015 roku. Liczba klientów telefonii stacjonarnej zwiększyła się o 1 proc. do 198 tys.
Z usługi telefonii komórkowej, tzw. operatora wirtualnego (MVNO), oferowanej przez Vectre, uruchomioną we współpracyz firmą P4 (właściciel sieci komórkowej Play) skorzystało 5 tys. klientów oferowanej przez Vectrę.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl
Rośnie liczba abonentów Vectry
Na koniec roku 2016 sieć kablowa Vectra miała 963 tys. abonentów, o 3 proc. więcej niż na koniec 2015 roku. Liczba klientów wzrosła we wszystkich trzech głównych usługach operatora - telewizji cyfrowej internecie i telefonii stacjonarnej.
- 27.02.2017 11:54